Створення Електронного журналу в Google Docs
В умовах дистанційного навчання зручним способом для фіксації результатів роботи учнів є Електронний журнал, створений в середовищі Google Docs.
Для того, щоб створити документ, необхідно зайти зі свого акаунту на свій Google Диск натиснути “СТВОРИТИ” - “Google Документи”. Надрукувати назву “Електронний журнал”. Щоб назва відобразилася в полі “ДОКУМЕНТ БЕЗ НАЗВИ” (лівий верхній кут сторінки), необхідно навести курсор на напис “Документ без назви” і натиснути праву кнопку миші - назва автоматично зміниться.
Наступний крок - вставляємо нумерацію сторінок - вкладка “ВСТАВИТИ” - “НОМЕРИ СТОРІНОК”, обираємо місце розташування номерів, більше налаштувань у вкладці “ІНШІ ОПЦІЇ”.
Тепер друкуємо напис “ЗМІСТ”.
Переходимо до наповнення сторінок Журналу. Для того, щоб кожен предмет мав свою сторінку, варто після останнього напису в Змісті вставити “Розрив сторінки” (“ВСТАВИТИ” - “РОЗРИВ” - “РОЗРИВ СТОРІНКИ”).
Друкуємо назву навчального, вставляємо таблицю: “ВСТАВИТИ” - “ТАБЛИЦЯ”. Обираємо відповідну кількість рядків і стовпчиків, оформлюємо шапку таблиці: Прізвище, ім’я учня, дата.
Знову вставляємо “Розрив сторінки” і таким же чином оформлюємо сторінки для всіх навчальних предметів.
Настала черга оформити стилі заголовків. Для цього у всьому документі по черзі виділяємо назву навчального предмету, переходимо у вкладку “Стилі” (за замовчуванням - “ЗВИЧАЙНИЙ” і обираємо той стиль, який нам потрібен, наприклад, “ЗАГОЛОВОК 1”, натискаємо на цей напис. Стиль змінено. Такі дії виконуємо щодо написів кожного навчального предмету у всьому документі.
Налаштувавши стилі, формуємо зміст. Встановлюємо курсор під написом “ЗМІСТ” у нашому документі, переходимо у вкладку “ВСТАВИТИ” - “ЗМІСТ”, обираємо його формат - без сторінок або із сторінками - наш “Зміст” Журналу сформовано автоматично. Ось так виглядають два варіанти цього розділу:
ЗМІСТ
ЗМІСТ
Таким чином ми створили Журнал, в який вчителями будуть вноситися дані про результати роботи учнів під час дистанційного навчання. Щоб колеги могли працювати зі створеним документом, необхідно налаштувати режим “РЕДАГУВАННЯ”: у правому верхньому куті сторінки натиснути “СПІЛЬНИЙ ДОСТУП” - “НАДАТИ ДОСТУП КОРИСТУВАЧАМ І ГРУПАМ” - “ДОДАЙТЕ КОРИСТУВАЧІВ І ГРУПИ” (введіть електронні адреси колег) - “НАДІСЛАТИ".
Для перегляду Журналу учнями налаштовуємо режим “ПЕРЕГЛЯД”: “СПІЛЬНИЙ ДОСТУП” - “ОТРИМАТИ ПОСИЛАННЯ” - “МОЖЕ ПЕРЕГЛЯДАТИ” - “КОПІЮВАТИ ПОСИЛАННЯ” - “ГОТОВО”.
Журнал готовий для роботи. Дані в нього вносяться вручну. Кожен вчитель може розробити свою систему позначок, які фіксуватимуть якість виконаних учнями робіт, це можуть бути скорочення (Т - тест, П - письмова робота), символи (+,-, !, ?), можна використовувати різні кольори для виділення написів. Який би спосіб не обрав вчитель, необхідно познайомити з ним учнів.
Бажаю успіху!
Коментарі
Дописати коментар